اجرای ۸ برنامه کاروان سلامت در هلال احمر قزوین

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از  اجرای ۸ برنامه کاروان سلامت در هفته دفاع مقدس در هلال احمر قزوین، خبر داد.

حسین خوئینی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: ۸ برنامه کاروان سلامت به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف تسکین آلام و ارتقاء سطح بهداشت و درمان در مناطق کم برخودار شهرستان‌های استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود:در این کاروان خدماتی از قبیل ویزیت و داروی رایگان، توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی، بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و سالمندان، آموزش کمک‌های اولیه و مخاطرات و برگزاری فضای دوستدار کودک برای ساکنین منطقه مورد نظر، به اجرا گذاشته شد.

خوئینی یادآور شد: این برنامه‌ها با کمک و حمایت اعضای داوطلبان، خیرین و ظرفیت جمعیت هلال احمر شهرستان‌ها و استان صورت می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی همکار در شهرستان‌ها نیز جهت افزایش توان خدمات نیز با جمعیت هلال احمر همکاری کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  اشاره کرد: در اجرای این ۸ برنامه بیش هزار و ۶۵۰ نفر از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند که این خدمات توسط ۱۶۵ نفر نیروی داوطلب و پرسنل صورت گرفت.

خوئینی اضافه کرد: در مجموع  ۱۷ مورد طرح نیابت (دیدار از خانواده معظم شهدا و سالمندان)، توزیع ۱۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان به نیازمندان منطقه، صورت گرفت.

تمام این برنامه‌ها و ارائه خدمات با هماهنگی و محوریت خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر استان قزوین، برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.